Εμμηνόπαυση και κολλαγόνο

Κολλαγόνο και εμμηνόπαυση

Οι αλλαγές στα επίπεδα οιστρογόνων κατά την εμμηνόπαυση μπορούν να προκαλέσουν αλλαγές στο δέρμα και τα μαλλιά. Αυτό συμβαίνει διότι μειώνεται η παραγωγή κολλαγόνου που επηρεάζει πολλά μέρη του σώματος. Το δέρμα γίνεται πιο ξηρό και λιγότερο ελαστικό, η τριχόπτωση γίνεται πιο έντονη και τα νύχια πιο εύθραυστα. Το συμπλήρωμα διατροφής Collagen Pro-active μπορεί να βοηθήσει στην αντιμετώπιση αυτών των συμπτωμάτων. Το κολλαγόνο παίζει σημαντικό ρόλο στη διατήρηση της ελαστικότητας του δέρματος και της υγείας των μαλλιών και των νυχιών και το Collagen Pro-active ενισχύει την παραγωγή του στον οργανισμό.

Τι κάνει το κολλαγόνο κατά την εμμηνόπαυση;

Υγεία του Δέρματος

Ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι τα συμπληρώματα κολλαγόνου μπορούν να βοηθήσουν το δέρμα να φαίνεται πιο νεανικό. Μία μελέτη έδειξε ότι η καθημερινή λήψη κολλαγόνου για 12 εβδομάδες βελτίωσε την ενυδάτωση, την ελαστικότητα και τη μείωση των ρυτίδων.

Τριχόπτωση

Η διατροφή μας πολλές φορές είναι φτωχή σε κολλαγόνο και η έλλειψή του μπορεί να προκαλέσει την την αραίωση ή την απώλεια των μαλλιών. Η λήψη κολλαγόνου και η κατανάλωση τροφών πλούσιων σε βιταμίνες A, C, E, και D καθώς και τα υγιή λίπη, μπορούν να βοηθήσουν τα μαλλιά σας να φαίνονται καλύτερα.

Ενισχύστε τον οργανισμό σας κατά την εμμηνόπαυση με το Collagen Pro-active. Ο καλύτερος τρόπος να συμπληρώσετε το κολλαγόνο που χάνει ο οργανισμός σας με την ηλικία και κατά την εμμηνόπαυση είναι να το προσθέσετε στην καθημερινή σας ρουτίνα. Ένα δοσομετρικό καπάκι Collagen Pro-active το βράδυ, μισή ώρα πριν από τον ύπνο, είναι ό,τι χρειάζεται για να ενεργοποιήσετε τον οργανισμό σας να δημιουργήσει δικό του κολλαγόνο, με φυσικό τρόπο.

Πηγές
1. https://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/collagen/
2. https://www.everydayhealth.com/skin-beauty/which-collagen-sources-should-you-try/
3. https://health.clevelandclinic.org/the-best-way-you-can-get-more-collagen/
4. https://www.mdpi.com/2072-6643/10/7/826
5. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5793325/
6. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5582478/